Logo Agencja Handlowo-Usługowa Agat
Serwis ogumienia
Naprawa zawieszeń
Wymiana filtrów i oleju
Sprzedaż sprężyn gazowych

Akcesoria

Zabezpieczenia do kół

Zabezpieczenia

Śruby i nakrętki zabezpieczające do kół samochodowych są obecnie powszechnie stosowane w celu zabezpieczenia przed kradzieżą. Każdy komplet zawiera cztery śruby lub nakrętki po jednej na każde koło oraz nasadkę z unikalnym wzorem umożliwiającą montaż i demontaż śruby (nakrętki) zabezpieczającej.

Śruby i nakrętki do kół, szpilki do piast

Śruby,nakrętki,szpilki

Pierścienie centrujące i dystansowe

Pierścienie centrujące Pierścienie dystansowe

Pierścienie centrujące należy zawsze stosować przy montowaniu uniwersalnych felg aluminiowych na samochodzie.
Ma to na celu zniwelowanie różnic pomiędzy piastą samochodu, a średnicą otworu centrującego felgi.

Poniższa tabela przedstawia przykładowe pierścienie centrujące:

Średnica otworu w feldze [mm]Średnica piasty [mm]
Średnica otworu felgi 59.1
59.157.1
Średnica otworu felgi 60.1
60.154.1
60.156.6
60.157.1
60.158.1
Średnica otworu felgi 63.3
63.356.6
63.357.1
Średnica otworu felgi 63.4
63.454.1
63.457.1
63.460.1
Średnica otworu felgi 64.0
64.054.1
64.056.1
64.056.6
64.057.1
64.058.1
64.060.1
Średnica otworu felgi 65.1
65.157.1
65.160.1
65.163.4
Średnica otworu felgi 66.6
66.657.1
Średnica otworu felgi 67.0
67.056.6
67.063.3
Średnica otworu felgi 67.1
67.154.1
67.156.1
67.156.6
67.157.1
67.158.1
67.158.6
67.159.1
67.160.1
67.163.4
67.164.1
67.165.1
67.166.1
Średnica otworu felgi 67.2
67.260.1
67.265.1
Średnica otworu felgi 68.0
68.056.6
68.057.1
68.060.1
68.065.1
Średnica otworu felgi 69.1
69.154.1
69.156.1
69.156.6
69.157.1
69.160.1
69.163.3
69.164.1
69.166.1
69.166.6
69.167.1
Średnica otworu felgi 70.0
70.058.1
70.063.4
70.064.1
70.066.1
70.066.6
Średnica otworu felgi 70.1
70.154.1
70.156.6
70.157.1
70.160.1
70.163.3
70.165.1
70.166.1
70.166.6
70.167.1
Średnica otworu felgi 70.4
70.454.1
70.456.6
70.457.1
70.458.1
70.460.1
70.463.4
70.464,1
70.465,1
70.466,1
70.466,6
70.467.1
Średnica otworu felgi 71.6
71.656.6
71.657.1
71.660.1
71.664.1
71.666.1
71.666.6
71.667.1
Średnica otworu felgi 72.0
72.054.0
72.054.1
72.056.1
72.056.6
72.057.1
72.060.1
72.063.4
72.065.1
72.066.6
Średnica otworu felgi 72.5
72.554.1
72.560.1
72.564.1
72.566.1
Średnica otworu felgi 72.6
72.654.1
72.656.6
72.657.1
72.663.3
72.663.4
72.664.1
72.665.1
72.666.6
72.667.1
Średnica otworu felgi 73.0
73.056.6
73.060.1
73.065.1
73.067.1
Średnica otworu felgi 73.1
73.156.1
73.157.1
73.158.1
73.160.1
73.163.4
73.164.1
73.165.1
73.166.1
73.166.6
73.167.1
Średnica otworu felgi 74.1
74.156.1
74.157.1
74.160.1
74.163.4
74.165.1
74.166.1
74.166.6
74.167.1
74.167.2
74.172.6
Średnica otworu felgi 74.3
74.357.1
Średnica otworu felgi 76.0
76.057.0
76.057.1
76.060.1
76.063.4
76.064.1
76.065.1
76.066.1
76.066.6
76.067.1
76.072.6
76.074.1
Średnica otworu felgi 76.1
76.157.1

Pierścienie dystansowe (tarcze dystansowe, płyty dystansowe) mają zastosowanie przeważnie przy tuningu optycznym samochodu. Stosuje się je w celu zwiększenia rozstawu osi, poprawie stabilności na zakrętach, a także w celu umożliwienia montażu felg w przypadku, gdy zachodzi konieczność odsunięcia obręczy od elementów zawieszenia (np. piasty, amortyzatora) czy zacisków hamulcowych.
Powszechnie stosowane są trzy rodzaje pierścieni dystansowych: standardowe do 10 mm grubości, które są przelotowe i nie posiadają kołnierza centrującego (felga opiera się na kołnierzu piasty), przelotowe z kołnierzem centrującym od 10 mm do 25 mm, oraz powyżej 25 mm przykręcane do piasty dodatkowym zestawem śrub.


strzałka do góry